M-Kullen

M-Kullen

tisdag 20 mars 2012

Första ståbilderna snart 4 v unga

Snart är de redan 4 v sen de föddes alla våra små "Biellror". Nu röjjer de runt och busar med sina storasystrar (Divas) äter lite torrfoder i smakportioner och jag får dra Biella ur valplådan. Hon älskar dom och att vara mamma men jag tycker ju att de kan klara sig några timmar utan sin mor, hi hi, näe hon får vara hos dom hur mycket hon vill det är bra jag som tycker att hon inte behöver ligga hos dom hela tiden fast nu ligger hon här hos mig i vardgsrummet och myser.
Nu har jag gjort första försöket till att ta fina ordentliga ståbilder och det gick hyfsat bra med hjälp av Ida Törneberg som fotat porträtten. Sitta var väl ok, värre att stå fint ;-) Dom är inte ledsna bara nyvakna. Lättast så trodde jag, hi hi
Vi börjar med Tik 1
Tik 2
Tik 3

Sist men INTE minst Mr Lennon!!
Syns inte så bra på kort men här är det en valp som la sig att sova på listen som är i valplådan, bakom Biella
Här är det Mr Lennon som busar med 2:an, tror jagTik 1 till vänste och Mr Lennon t höger
Blir de bra såhär, ser det ut som om han säger :-)
Här är en bild på Lennon som jag tog för 1 v sen och han var väldigt bestämd med att han skulle ha nallen Inte Kiwi!! Gossen som försöker bestämma över sitt lilla harem
Lunchdags =o)
Puss på dig min älskling. Biella tar hand om sina valpar på alla sätt
Såhär trötta var Hubbe och Biella efter en tur till klubben för lite lek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar