M-Kullen

M-Kullen

tisdag 10 april 2012

Tiden går alltför snabbt. 7 v redan

Tyvärr blir det dåligt med uppdatering här på bloggen då det är så lätt med Facebook. Där finns de filmer på alla de små då de är i skogen och tycker det var jättekul att springa runt i blåbärsriset som är som en stor djungel för dom. första gången jag tog med dom så var det som om dom alltid varit skogen, jag måste ta bilen en liten bit för att komma till ett bra ställe där jag kan släppa dom bara men det spelade ingen roll alls, de var bara full rulle, svansen på ryggen och framåt som gällde. Lennon sprang till o med åt helt andra hållet & tyckte att vi kunde leka för oss själva ;-) Dom växer som ogräs nu hela högen. Tik 3 har rest på öronen redan och de andra är på god väg efter. Blodprovssvaren väntar jag på och hoppas de kommer om ca 1 v. Jag fick hjälp av linnéa i kväll för att försöka få till fina bilder, sitta gick ju bra men ingen ville stå stilla, hmm konstigt ;-)
Bilderna ovan är på tik 1
Var tvungen att lägga in en bild som är drygt 1 v gammal bara för att visa hur mycket som händer. Här nedan är det tik 2 t vänster & tik 3 t höger
Här har vi vår lilla sötnos tik 2
Och så vårt yrväder, kanonkula, tokfia jaa hon är helt enkelt en riktig busfia just nu tik 3
Sötfia tik 3 såhär långt hade öronen kommit för 2 dgr sen
Här har vi vår gosse Mr Lennon och på bilden ovan ser det ut som om han har hängmage men de är inte fallet. han bara hängde sig i mina händer då vi skulle fota

Den här bilden tog jag i skogen för 3 dgr sen, han är ju så fin Lennon <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar